Uchman (Grupa Modne Zakupy): Wzrośliśmy ze 100 marek do 150. W ramach strategii zakładamy zwiększenie dwukrotne liczby brandów

„Strategia zakłada zmianę podstawowej działalności Infoscanu na strategię zgodną z Grupą Modne Zakupy. Będzie się opierała o rozwój organiczny, ale też nie wykluczamy konsolidacji na rynku e-commerce, zwłaszcza w kategorii woman. Na dzień dzisiejszy wzrośliśmy ze 100 marek do 150. W ramach strategii zakładamy zwiększenie dwukrotne liczby brandów, a jeśli chodzi o produkty – zwiększenie trzykrotne liczby produktów w serwisie intymna.pl do końca roku 2025” – mówi Wojciech Uchman, Wiceprezes Zarządu, Grupa Modne Zakupy Sp. z o.o..

W materiale informacje dotyczące:

  • wyników Grupy w 2021 roku,
  • wzrostu rok do roku 20%,
  • zmiany nawyków klientów e-commerce,
  • niższego poziomu EBITDA,
  • współpracy z polskimi markami,
  • inwestycji Infoscan SA w Grupę Modne Zakupy,
  • strategii rozwoju i wprowadzenia marek własnych.

Artykuł Uchman (Grupa Modne Zakupy): Wzrośliśmy ze 100 marek do 150. W ramach strategii zakładamy zwiększenie dwukrotne liczby brandów pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *