Przychody VRG wzrosły szacunkowo o 7% r/r do 92,1 mln zł w lutym

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w lutym br. przez grupę VRG wyniosły 92,1 mln zł i były wyższe o 7% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. W ciągu dwóch miesięcy br. przychody wzrosły o 3% r/r do 183,2 mln zł.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły w lutym 35,7 mln zł i były niższe o 0,9% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły 56,4 mln zł i były wyższe o 12,7% r/r.

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym br. przez grupę wyniosła ok. 54% i była wyższa o ok. 2,8 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2023 roku wyniosła 52,2 tys. m2 i była wyższa o 0,2% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2023 r.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.

Źródło: ISBnews

Artykuł Przychody VRG wzrosły szacunkowo o 7% r/r do 92,1 mln zł w lutym pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *