Layers of Fear zgodnie z oczekiwaniami, wchodzimy w nową fazę strategii

Bloober Team ocenia, że przyjęcie „Layers of Fear” przez rynek jest zgodne z jego oczekiwaniami i jednocześnie rozpoczyna nową fazę strategii rozwoju, poinformował prezes Piotr Babieno.

„Przyjęcie 'Layers of Fear’ jest zgodne z naszymi oczekiwaniami. Jak już wspominałem, dla nas ta gra jest zwieńczeniem pewnej epoki i zamknięcia ery, w której skupiliśmy się na horrorze psychologicznym i opowiadaniu historii poprzez otoczenie. Pierwsze 'Layers of Fear’ podzieliło krytyków – część uznała, że to jeden z najlepszych horrorów w historii, a inni nie byli w stanie przejść do porządku dziennego nad brakiem rozbudowanej rozgrywki. Ten schemat powtarza się obecnie. Polaryzacja wskazuje, że to jedna z produkcji typu 'kochaj albo rzuć’. 'Layers of Fear’ (2023) kończy więc etap 2.0 i jednocześnie zaczyna nową historię naszej spółki” – powiedział Babieno, cytowany w komunikacie.

„Layers of Fear (2023)” produkcji Anshar Studios, we współpracy i wydaniu przez Bloober Team miał globalną premierę 15 czerwca. Gra, która jest ukoronowaniem serii złożonej z „Layers of Fear” z 2016 roku oraz drugiej części z 2019. Została wydana w dwóch wersjach: standardowej oraz deluxe. Dostępna jest na platformach PC, Apple Silicon Mac oraz konsolach obecnej generacji. Obecnie gra ma ponad 75% pozytywnych recenzji na portalu Steam, podano także.

„Layers of Fear (2023)” został opracowany na silniku Unreal Engine 5, obsługuje Ray Tracing, HDR i rozdzielczość 4K, aby tworzyć oszałamiające efekty wizualne i zapewnić tak wciągające i realistyczne wrażenia, jak to tylko możliwe. Gra zawiera elementy obu tytułów z serii, ale w zupełnie nowatorskim podejściu. Gracze znajdą także dwa nigdy wcześniej niewidziane fragmenty historii, które łączą się w The Final Note, rozdziale przedstawiającym alternatywne spojrzenie na wydarzenia z pierwszej gry, oraz The Writer, wstrząsającej opowieści, która splata każdy wpis w ściśle powiązaną narrację, stwierdzono w informacji.

„Dla nas najważniejszą wartością jest niezależność i wolność artystyczna. Rynek główny GPW daje nam pod tym kątem dużo większe bezpieczeństwo. Chcemy zostać liderem gatunku i będziemy to robić na naszych warunkach – tworząc gry takie, jak czujemy. Pracujemy nad coraz większymi tytułami, pozostając wierni naszemu DNA. Mamy nadzieje, że Bloober Team będzie na giełdzie doceniony tak, jak (naszym zdaniem) na to zasługuje” – podsumował prezes.

W marcu Bloober Team – deweloper gier specjalizujący się dotychczas w horrorze psychologicznym – ogłosił podczas Games Invest Forum strategię na najbliższe lata, która zakłada, że do 2027 r. spółka zostanie światowym liderem horroru. Spółka przedstawiła roadmapę przyszłych działań, zapowiedziała m.in. utworzenie oddziału w Warszawie i Los Angeles, a także przejście na główny rynek GPW w 2023 r.

Bloober Team, założony w 2008 r., podaje, że jest jednym z najważniejszych światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r. i zapowiada przejście na rynek główny GPW w 2023 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Layers of Fear zgodnie z oczekiwaniami, wchodzimy w nową fazę strategii pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *