Grupa VRG rozpoczęła projekt remodelingu sieci stacjonarnej marki Vistula w całym kraju

Vistula – największa marka z portfolio odzieżowego Grupy VRG – ruszyła z dużymi zmianami w sieci stacjonarnej w całej Polsce, poinformowała wiceprezeska VRG odpowiedzialna za segment odzieżowy Marta Fryzowska.

„Projekt tych salonów to ukłon w kierunku świata fashion. Koncept stworzyliśmy z myślą o modowych pasjonatach. Jest odważny, z bardzo oryginalnymi elementami ekspozycji, minimalistyczny, jednocześnie klasyczny i ultra-nowoczesny – tak jak Vistula w swojej nowej odsłonie, zgodnej z aktualną strategią marki” – powiedziała Fryzowska, cytowana w komunikacie.

Salony Vistula zlokalizowane w najbardziej rozpoznawalnych centrach handlowych, operujące na największych powierzchniach, będą stopniowo stawać się concept storami marki. Mają one być nie tylko miejscem ekspozycji najnowszych kolekcji, ale również przestrzenią dialogu z obecnymi i nowymi klientkami i klientami. Pierwszy concept store Vistula został właśnie otwarty w warszawskiej galerii Westfield Mokotów. Jako kolejni z ofertą marki w podobnych wnętrzach zapoznają się klienci galerii Bonarka, Posnania i Wroclavia, podano w informacji.

„Marka wdraża nowy design we wszystkich świeżo otwieranych, jak i modernizowanych sklepach. W zależności od lokalizacji, klienci odwiedzą wielkopowierzchniowe, nowoczesne concept story, albo odważne, minimalistyczne salony. Nowy koncept salonów Vistula powstał we współpracy z renomowaną pracownią architektoniczną Schwitzke Górski” – czytamy dalej.

Niezależnie od wariantu, nowe aranżacje salonów Vistula pozwolą na pełniejszą i lepszą prezentację kolekcji damskiej, która w perspektywie 2025 roku ma mieć ok 15% udział w sprzedaży marki. Dlatego w nowym koncepcie ponad 1/3 powierzchni sklepu przeznaczona została dla klientek marki i kobiecej części kolekcji, zaznaczono także.

Sieć marki Vistula na koniec 2023 roku będzie miała 142 punkty, przy planowanym nieznacznym wzroście powierzchni handlowej w stosunku do roku ubiegłego, podano dalej w materiale.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2022 r. wyniosły 1,27 mld zł.

Źródło: ISBnews

Artykuł Grupa VRG rozpoczęła projekt remodelingu sieci stacjonarnej marki Vistula w całym kraju pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *