Dino Polska otworzyło 116 sklepów w I poł. 2023

Sieć Dino Polska otworzyła 116 sklepów w I poł. 2023 r., podała spółka. Na koniec czerwca sieć Dino liczyła 2 272 sklepy, podczas gdy rok wcześniej obejmowała 1 975 marketów. Powierzchnia sali sprzedaży sklepów Dino wyniosła 894,2 tys. m2 wobec 775 tys. m2 rok temu.

Dino Polska to wiodący gracz w segmencie supermarketów proximity w Polsce, zlokalizowanych głównie w zachodniej części Polski, o średniej powierzchni sali sprzedaży wynoszącej ok. 400 m2. Spółka zadebiutowała na GPW w 2017 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Dino Polska otworzyło 116 sklepów w I poł. 2023 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *