Cacek (Sfinks Polska): Gdyby nie było covidu, to dziś bylibyśmy na lepszej pozycji

Sfinks Polska dostrzegł szanse w kryzysie pandemicznym. Spółka pomimo zmniejszonej o 20% sieci restauracji dobrze radzi sobie na rynku. Pomogły m.in. programy lojalnościowe dla klientów, ale także rozpoczęta wcześniej budowa odpowiednich narzędzi czy sprzedaż dań w pudełkach.

„Widzieliśmy, co się działo w styczniu i lutym 2020 roku. Natomiast jeśli już wystąpiła taka sytuacja jak COVID-19, no to trzeba było szukać rozwiązań i wzmacniać te obszary i projekty, które były wcześniej robione i które dawały możliwość na zajęcie dobrej pozycji na rynku po tym, co się wydarzyło – jak się skończyła już pandemia. Mieliśmy m.in. program lojalnościowy, rozpoczęte prace związane z budową narzędzi czy prace związane ze sprzedażą dań gotowych w pudełkach” – mówi Sylwester Cacek, Prezes Zarządu, Sfinks Polska SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • sytuacji branży gastronomicznej,
  • dostrzegania przez spółkę szans w kryzysie,
  • stanu finansów Sfinks Polska,
  • obecnej wielkości sieci restauracji,
  • presji kosztowej i siły nabywczej gości,
  • planów na 2023 rok.

Artykuł Cacek (Sfinks Polska): Gdyby nie było covidu, to dziś bylibyśmy na lepszej pozycji pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *