Zambrzycki (Mennica Polska): Rok 2021 pokazał, że nie był taki zły, a wręcz całościowo był bardzo dobry

„Tradycyjnie nasz pion płatności elektronicznych, czyli karta miejska, usługi z zakresu dystrybucji biletów komunikacji miejskiej nie miały zbyt udanego roku. Nie był on zły, ale nie był też taki, jak planowaliśmy. Pojawiały się np. przerwy w normalnym funkcjonowaniu miast. Natomiast do tych już jasno zaplanowanych i rozpoznanych przychodów, chociażby w dziale deweloperskim, oczywiście dużą górką dołożyła się sprzedaż i zyski rozpoznawalne w segmencie produktów inwestycyjnych – krótko mówiąc: w złocie. 3 tony złota i 2 tony srebra – to są duże liczby, którymi się chwalimy” – mówi Grzegorz Zambrzycki, Prezes Zarządu i Dyrektor Naczelny, Mennica Polska SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • całościowo bardzo dobrego 2021 roku,
  • wpływu pandemii na działalność spółki,
  • zwiększonego popytu na kruszec,
  • większej marży na produktach własnych,
  • wysokiego wyniku netto – ponad 80 mln zł,
  • działalności deweloperskiej,
  • wpływu inflacji i wojny na działalność Mennicy Polskiej,
  • zdarzeń, które będą mieć wpływ na przychody w 2022 roku.

Artykuł Zambrzycki (Mennica Polska): Rok 2021 pokazał, że nie był taki zły, a wręcz całościowo był bardzo dobry pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *