Sztoch (Kubota): Kubota to mocna społeczność. W zasadzie ta marka to dobro narodowe

„Chcieliśmy oddać to dobro narodowe Polaków Polakom, żeby mogli być częścią tej firmy – razem z nami. Czujemy się dumni, że jesteśmy częścią Kuboty. Wiemy, że Polacy będą też chcieli być jej częścią. Mogą inwestować w naszą firmę, w swoją ukochaną markę” – mówi Alina Sztoch, Prezes Zarządu, Kubota SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • wejścia na NewConnect,
  • społeczności marki Kubota,
  • możliwości inwestowania w firmę,
  • trudnych początków działalności,
  • strategii rozwoju spółki,
  • dywersyfikacji struktury przychodów,
  • likwidacji sklepów stacjonarnych,
  • planów na przyszłość.

Artykuł Sztoch (Kubota): Kubota to mocna społeczność. W zasadzie ta marka to dobro narodowe pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *