Szacunkowe przychody Digital Network wzrosły o 56% r/r do 3,9 mln zł w kwietniu

Skonsolidowane przychody Digital Network wyniosły 3,9 mln zł w kwietniu br. i były wyższe o 56% r/r, podała spółka, prezentując szacunkowe dane. Po czterech miesiącach br. szacunkowe przychody grupy wyniosły 12,6 mln zł i były o 53% wyższe r/r.

„W przypadku spółki zależnej Screen Network S.A., sprzedaż w marcu wyniosła 3,6 mln zł i była o 64% wyższa niż przed rokiem. Po czterech miesiącach br., szacunkowe przychody spółki Screen Network SA wyniosły łącznie 11,4 mln zł i były o 63% wyższe niż w analogicznym okresie 2021 roku. Sprzedaży Screen Network SA stanowi obecnie około 90% łącznych przychodów emitenta” – czytamy w komunikacie.

Najważniejsze czynniki mające wpływ na wyniki sprzedaży w kwietniu 2022 roku:

• widoczne efekty transformacji cyfrowej rynku reklamy zewnętrznej, której emitent jest głównym beneficjentem jako lider tej kategorii rynku;

• wzrost ilości realizowanych kampanii reklamowych i stały wzrost zainteresowania ofertą reklamową Screen Network;

• odporność modelu biznesowego spółki na niekorzystne czynniki makroekonomiczne wywołane rosyjską agresją na terenie Ukrainy, wymieniono w informacji.

„Bardzo dobre wyniki sprzedaży kwietnia br. potwierdzają, że jesteśmy głównym beneficjentem transformacji cyfrowej w reklamie zewnętrznej. Mamy największą w Polsce sieć 20 tysięcy ekranów posiadającą duże zasięgi reklamowe. Dzięki nim docieramy z kampaniami do 6,5 mln osób dziennie” – skomentował prezes Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.

„Nasza infrastruktura reklamowa składa się z rożnych lokalizacji i różnej wielkości ekranów. Mamy super screeny w centralnych punktach miast, wielkoformatowe LED CITY przy głównych skrzyżowaniach i arteriach komunikacyjnych, rozbudowane sieci ekranów na dworcach i lotniskach oraz sieci ekranów w dużych sklepach, galeriach handlowych oraz siłowaniach. Budowanie tak dużej infrastruktury reklamowej zajęło nam 10 lat. Jest to proces wieloletni i kosztowy. Obecnie czerpiemy z niego profity, a domy mediowe traktują nas jako lidera całej kategorii cyfrowej reklamy zewnętrznej w Polsce. Dzięki temu realizujemy coraz więcej kampanii i pozyskujemy nowych reklamodawców. Reklamodawcy wybierają ekrany LED ponieważ oferują nieporównywalnie większe możliwości w zakresie kreacji niż statyczna, papierowa ekspozycja  na bilbordzie. Badania dowodzą, że atrakcyjnie przygotowana reklama cyfrowa jest 20 razy lepiej zapamiętywana” – podkreślił prezes.

Zwrócił uwagę, że zasięgi reklamowe i pozycja lidera reklamy cyfrowej w Polsce umożliwia grupie bezpośredni kontakt z centralami globalnych marek takich jak Samsung. Dzięki temu grupa ma dostęp do ich międzynarodowych budżetów. Przykładem na to jest wspólna kampania nowych modeli telefonów w formacie 3D z udziałem Żabsona, podsumował.

Digital Network (d. 4Fun Media) jest liderem w Polsce w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH). Strategia grupy kapitałowej docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Grupa analizuje poszerzenie działalności o Digital Signage oraz Electromobility.

Źródło: ISBnews

Artykuł Szacunkowe przychody Digital Network wzrosły o 56% r/r do 3,9 mln zł w kwietniu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *