Sprzedaż gry The Medium pokryła koszty produkcji i marketingu

Sprzedaż gry „The Medium” osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry, podał producent – Bloober Team. Gra zadebiutowała na rynku w czwartek, 28 stycznia br.

„Zgodnie z szacunkami emitenta sprzedaż gry ‚The Medium’ osiągnęła poziom, który pokrył koszty produkcji i marketingu gry” – czytamy w komunikacie.

„The Medium” – największa produkcja w historii Bloober Team – zadebiutowała w czwartek na konsolach Xbox X|S oraz PC w cenie 49,99 euro/USD. Ponadto gra jest dostępna w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate.

„The Medium” to trzymający w napięciu horror psychologiczny, którego motywem przewodnim są różne punkty widzenia. Gracze mogą wcielić się w Mariannę – medium żyjące w dwóch światach: fizycznym i duchowym.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Sprzedaż gry The Medium pokryła koszty produkcji i marketingu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *