Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 5% m/m do 21,5 mln zł w kwietniu

Łączne przychody Grupy BoomBit z gier osiągnęły w kwietniu rekordowe 21,5 mln zł (+5% m/m), podała spółka. Łączna liczba pobrań gier grupy wyniosła w kwietniu ponad 22 mln.

Koszty marketingu wyniosły 12,6 mln zł (+5,8% m/m), a koszty prowizji platform 1,4 mln zł (+40% m/m).

Przychody pomniejszone o koszty pozyskiwania graczy (user acquisition, UA) i prowizje platform wyniosły około 7,6 mln zł i były na tym samym poziomie, co rekord ustanowiony w marcu 2021 r., podkreślono.

„W kwietniu ustanowiliśmy nowy rekord miesięcznych przychodów. W zeszłym miesiącu znacznie zwiększyliśmy przychody z gier GaaS, głównie dzięki grze ‚Hunt Royale’, która ma bardzo dobre wskaźniki retencji i monetyzacji. Zadowalające rezultaty osiągnęliśmy również w segmencie hyper-casual, gdzie oprócz doskonałych wyników ‚Shoe Race’, znaczący udział miały też nasze wcześniejsze gry, takie jak ‚Slingshot Stunt Driver’ czy ‚Bike Jump’. Jesteśmy bardzo zadowoleni z takich wyników, biorąc pod uwagę, że kwiecień jest krótszy niż marzec oraz że zaczęliśmy skalować ‚Hunt Royale’, który jako gra Midcore (GaaS) ma dłuższy okres zwrotu z inwestycji niż gry typu hyper-casual. Dodatkowo gdyby nie spadek kursu USD/PLN, w kwietniu odnotowalibyśmy także rekordowy poziom przychodów pomniejszonych o koszty UA i prowizje platform, które byłyby ok. 5% wyższe niż w marcu” – skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Wydana 16 marca gra hyper-casual „Shoe Race” oraz wydana 26 marca gra GaaS „Hunt Royale” osiągnęły w kwietniu bardzo dobre wyniki. „Shoe Race”, który został opracowany przez studio Cappuccino we współpracy z zespołem wydawniczym BoomHits, w samym kwietniu pobrano prawie 8 mln razy, a łączna liczba pobrań od premiery to około 11 mln. „Hunt Royale” zanotowało w zeszłym miesiącu 0,6 mln pobrań.

W ostatnim tygodniu kwietnia na rynek trafiły dwa nowe tytuły – „Make It Fly” od TapNice i „Idle Inventor – Factory Tycoon”, podano także.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 5% m/m do 21,5 mln zł w kwietniu pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *