Kuźniar (Funwisher): Personalizujemy. Kogo? Właściwie każdą osobę, która ma swoich fanów

„Jak popatrzymy sobie dzisiaj na to, kto jest u nas w portfolio, czyli jak mamy Lewandowskiego, mamy Borysa Szyca czy Kubę Wojewódzkiego… My, kiedy zaczynaliśmy biznes prawie 3 lata temu, spotkaliśmy się z Szymonem Pawicą, który jest mistrzem personalizacji i dowodził taką firmą Vintom, która specjalizuje się w personalizacji i ma tę technologię opracowaną. Szymon mówił: wiesz, jak to u nas działa na rynku B2B (oni działają zupełnie globalnie na całym świecie). Spróbujmy to wykorzystać w Twoim świecie!” – mówi Jarosław Kuźniar, Prezes Zarządu, Funwisher Sp. z o.o. S.K.A.

W materiale informacje dotyczące:

  • pomysłu na Funwisher,
  • technologii personalizacji video,
  • nazwisk w portfolio (Lewandowski, Wojewódzki, Szyc),
  • historii spółki, modelu biznesowego oraz CSR,
  • wejścia na rynek brytyjski,
  • crowdinvestingu w Funwisher,
  • zespołu i marketingu w firmie,
  • procesu odkupowania licencji,
  • skalowania biznesu.

Artykuł Kuźniar (Funwisher): Personalizujemy. Kogo? Właściwie każdą osobę, która ma swoich fanów pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.