Kotliński (Petgram): Mamy około 27 tys. użytkowników i kilka modeli biznesowych

„Mamy lokalizator GPS – tutaj obowiązuje subskrypcja miesięczna. W środku umieszczona jest karta SIM. Tę kartę co miesiąc opłacamy. Jeśli chodzi o sam abonament Petgrama, czyli naszego GPS-a – jesteśmy najtańsi na rynku. O połowę tańsi od głównej konkurencji. Mamy też portal społecznościowy. Sam portal powoduje to, że gdy pozyskamy ilość użytkowników przekraczającą 70-80 tys., wtedy również naszym modelem biznesowym są reklamy” – mówi Bartosz Kotliński, Członek Rady Nadzorczej, Petgram SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • historii spółki Petgram,
  • lokalizatora dla zwierząt,
  • opcji grywalizacji i portalu społecznościowego,
  • środków na marketing i rozwój aplikacji,
  • współpracy z influencerami,
  • modeli biznesowych spółki,
  • kampanii crowdinvestingowej,
  • planów rozwojowych.

Artykuł Kotliński (Petgram): Mamy około 27 tys. użytkowników i kilka modeli biznesowych pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *