Guss (Polski Związek Firm Deweloperskich): Możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera
Polski Związek Firm Deweloperskich kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność firm (CSR). Istotne są także zrównoważony rozwój, odpowiednia współpraca z samorządami oraz dążenie do ujednolicenia standardów ekologicznych i społecznych w całej branży.
Konkurencja jest bardzo duża, podaż obecnie też na rynku jest większa i to powoduje, że możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera. To, jak angażuje się w te zadania społeczne, na pewno z perspektywy Poznania, z którego pochodzę – to ma duże znaczenie i później jest pytanie, dlaczego konkurencji powodzi się lepiej – bo dany deweloper kojarzy się bardzo pozytywnie i jego marka rośnie
mówi Bartosz Guss, Dyrektor Generalny, Polski Związek Firm Deweloperskich
W materiale informacje dotyczące:
- działań CSR w firmach deweloperskich,
- sytuacji w branży deweloperskiej,
- kodeksu dobrych praktyk,
- rządowego programu kredytowego,
- specustawy mieszkaniowej Lex deweloper,
- podaży nieruchomości,
- marż w branży deweloperskiej
Artykuł Guss (Polski Związek Firm Deweloperskich): Możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.
Powered by WPeMatico