Guss (Polski Związek Firm Deweloperskich): Możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera

Polski Związek Firm Deweloperskich kładzie nacisk na społeczną odpowiedzialność firm (CSR). Istotne są także zrównoważony rozwój, odpowiednia współpraca z samorządami oraz dążenie do ujednolicenia standardów ekologicznych i społecznych w całej branży.

Konkurencja jest bardzo duża, podaż obecnie też na rynku jest większa i to powoduje, że możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera. To, jak angażuje się w te zadania społeczne, na pewno z perspektywy Poznania, z którego pochodzę – to ma duże znaczenie i później jest pytanie, dlaczego konkurencji powodzi się lepiej – bo dany deweloper kojarzy się bardzo pozytywnie i jego marka rośnie

mówi Bartosz Guss, Dyrektor Generalny, Polski Związek Firm Deweloperskich

W materiale informacje dotyczące:

  • działań CSR w firmach deweloperskich,
  • sytuacji w branży deweloperskiej,
  • kodeksu dobrych praktyk,
  • rządowego programu kredytowego,
  • specustawy mieszkaniowej Lex deweloper,
  • podaży nieruchomości,
  • marż w branży deweloperskiej

Artykuł Guss (Polski Związek Firm Deweloperskich): Możemy konkurować jakością, zeroemisyjnością, lokalizacją, ale również wizerunkiem dewelopera pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *