Gądek (M Food): Miód to stabilny i wzrostowy rynek, ale nie możemy oczekiwać, żeby rosnąć np. 20% co roku

„Chcemy się bardzo mocno skupić na całym łańcuchu dostaw miodu. Miód pozyskuje się od pszczoły, a całość kończy się na kliencie detalicznym. To bardzo długa droga, w trakcie której jest bardzo dużo czynności do wykonania i dużo firm, które się tym zajmują. Chcielibyśmy powoli zajmować w tym łańcuchu jak najszersze obszary działania” – mówi Jerzy Gądek, Prezes Zarządu, M Food SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • początków biznesu M Food,
  • niszowej branży sprzedaży miodu,
  • sprzedaży międzynarodowej,
  • planów na najbliższe lata,
  • inwestycji w miód, czyli tzw. płynne złoto.

Artykuł Gądek (M Food): Miód to stabilny i wzrostowy rynek, ale nie możemy oczekiwać, żeby rosnąć np. 20% co roku pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *