Śmieżewski (GAMIVO): W naszej ocenie, i pewnie też w ocenie rynku, jest przestrzeń na to, abyśmy generowali jeszcze lepsze wyniki

„2021 był rokiem, kiedy staraliśmy się rozszerzyć asortyment o produkty nie tylko cyfrowe, ale także produkty fizyczne, produkty związane z cloud gamingiem, o oprogramowanie. Cały czas staramy się znaleźć takie produkty, których nasi klienci poszukują. Zeszły rok to również wzrost rynków e-commerce’owych oraz gamingowych. GAMIVO ma tę unikalną wartość – działa na obu tych rynkach” – mówi Mateusz Śmieżewski, Prezes Zarządu, GAMIVO SA.

W materiale informacje dotyczące:

  • wyników finansowych za 2021 rok,
  • ponad 20% wzrostu obrotu w stosunku do 2020,
  • 40 mln zł przychodów (48% wzrostu rok do roku),
  • poszerzeniu asortymentu i inwestycji w spółkę,
  • rynków e-commerce’owego i gamingowego,
  • celów na 2022 rok.

Artykuł Śmieżewski (GAMIVO): W naszej ocenie, i pewnie też w ocenie rynku, jest przestrzeń na to, abyśmy generowali jeszcze lepsze wyniki pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *