Miraculum miało 1,79 mln zł straty netto, 1,04 mln zł straty EBIT w II kw. 2021

Miraculum odnotowało 1,79 mln zł jednostkowej straty netto w II kw. 2021 r. wobec 0,86 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 1,04 mln zł wobec 0,43 mln zł straty rok wcześniej.

Przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,57 mln zł w II kw. 2021 r. wobec 4,33 mln zł rok wcześniej.

W I poł. 2021 r. spółka miała 2,52 mln zł jednostkowej straty netto w porównaniu z 1,84 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 12,98 mln zł w porównaniu z 10,99 mln zł rok wcześniej.

„Przychody spółki Miraculum SA w I półroczu 2021 roku wzrosły rok do roku o ponad 18%. Na wynik wpłynęło odbicie w sprzedaży stacjonarnej, wzrost znaczenia sprzedaży online, a także mocny wzrost sprzedaży eksportowej. Wzrost sprzedaży odnotowały większość marek, w szczególności marki Miraculum (317%), JOKO (25%) i Być może… (73%). Największą dynamiką wzrostu Spółka odnotowała w marce Miraculum. Mocny wzrost był wynikiem m.in. wprowadzenia do oferty linii kosmetyków do pielęgnacji twarzy – linia Asta.Plankton C oraz mgiełki do twarzy z kwasem hialuronowym (linia woda termalna)” – czytamy w raporcie.

Wynik EBITDA w I poł. br. wyniósł -1,08 mln zł wobec -0,75 mln zł rok wcześniej, zaś EBITDA po wyłączeniu zdarzeń jednorazowych sięgnęła odpowiednio: -1,08 mln zł wobec -1,53 mln zł rok wcześniej.

Działalność Miraculum koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży preparatów do pielęgnacji skóry, depilacji, a także wyrobów perfumeryjnych i kosmetyków do makijażu. W 2007 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

Źródło: ISBnews

Artykuł Miraculum miało 1,79 mln zł straty netto, 1,04 mln zł straty EBIT w II kw. 2021 pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *