Intersport: Po re-otwarciu sklepów w centrach handlowych obroty były niższe o 46%

W pierwszym tygodniu po ponownym otwarciu sklepów w galeriach handlowych tj. w okresie od 4 do 9 maja br. Intersport odnotował spadek obrotów o 46% oraz o 45% mniejszy traffic rok do roku w sklepach porównywalnych, podała spółka.

„Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wyniosła w tym okresie 107%, dzięki czemu łączne obroty spółki odnotowane w pierwszym tygodniu wznowienia działalności spadły o 31% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku” – czytamy w komunikacie.

Spółka oceniła, iż powyższe wyniki wskazują, że pomimo szybkiej próby odbudowania sprzedaży w salonach, działalność Intersport prowadzona w centrach handlowych nie powróciła do pełnej normalności.

„Nadal widoczny jest trend przekierowania tradycyjnej sprzedaży w sklepach, na sprzedaż e-commerce prowadzoną za pośrednictwem Internetu” – podsumowano.

Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

Źródło: ISBnews

Artykuł Intersport: Po re-otwarciu sklepów w centrach handlowych obroty były niższe o 46% pochodzi z serwisu Inwestycje.pl.

Powered by WPeMatico

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *